vrijdag 15 maart 2013

Action @ CBHS!

Hiya!

De tijd vliegt voorbij in Camps Bay High School! De voorbije week heb ik het razend druk gehad.
Ik heb ondertussen een heel druk rooster en de leerkrachten beginnen te 'vechten' voor lessen Frans, Engels en lichamelijke opvoeding.
Deze week ben ik gestart met lessen Frans en Engels in Grade 8 & 9 en met individuele begeleiding voor Kitunde uit Grade 10. Ik leer 'Kit Kat' Frans tijdens zijn lessen Afrikaans. De jongen is enorm gemotiveerd en werkt heel hard. Maandag krijgt hij zijn eerste test. Ik ben al benieuwd naar het resultaat...

Verder heb ik alle lessen Physical Education overgenomen van Mr MZ. Ik geef les aan 12 verschillende groepen. De meisjes genieten enorm van de lessen (step) aerobic terwijl de jongens er niets van bakken. Gelukkig is Mr MZ vaak in de buurt om de jongens een goede preek te geven in his own funny way :-)
Mr Cottle heeft me ondertussen ook gevraagd om enkele groepen van hem over te nemen. Ze hebben me gevraagd om instructiefilmpjes te maken die ze in de toekomst kunnen gebruiken. Deze filmpjes zullen dan geprojecteerd worden op een groot scherm zodat de jongeren mij gewoon moeten nadoen.
Mr Cottle & Mr MZ, de aanvoerders van het CBHS-rugbyteam, hebben me ondertussen gevraagd om op maandagmorgen de trainingen van rugby mee te volgen. Ze willen de jongens op maandagmorgen om 6u30 een portie aerobic voorschotelen zodat hun spieren terug soepel worden na de wedstrijden tijdens het weekend.

Volgende week kunnen jullie het vervolg lezen.

I'm off to my Grade 9 English class!

Miss Sylvie

1 opmerking:

  1. Een ontdekking voor mij dat jij een volwaardige aerobics leerkracht bent. Komen die filmpjes online?
    Een boeiend verblijf verder in Camps Bay High School!

    BeantwoordenVerwijderen