woensdag 15 mei 2013

* All Good Things Come To An End *

~*~ Every finish line is the beginning of a new race. ~*~
 
Hello!
 
Voor Jolien en ik zit de stage in Camps Bay High School er op! Momenteel zitten we voor de laatste keer in de staff room. Ik heb daarnet mijn laatste Afterschool French Class gegeven dus we zijn nu klaar om de CBHS-deur voor de laatste keer achter ons dicht te trekken...
 
Vorige week werden we uitgebreid bedankt door de leerkrachten en leerlingen. Onze hulp werd enorm geapprecieerd. Daarnaast werd ook het 170-jarig bestaan van Camps Bay Schools gevierd. Tijdens de assembly hebben we genoten van talloze optredens die verzorgd werden door de jongeren. De leerkrachten werden in de watten gelegd met taart en koekjes. Naast de vele speeches van directeurs en oud-leerlingen, was er tijd voor het schoollied en het Zuid-Afrikaanse volkslied. De school stond nog maar eens in rep en roer! Voor ons was dit een mooie afsluiter.
 
Hieronder zien jullie een foto met de directeur en onze CBHS-goodiebag. :-)
 

 
Ashley Holloway, mijn mentor voor Engels, had me alvast ingeduffeld om naar België terug te keren:
 
 
Morgenavond vliegen we via London terug naar Brussel. Het is nu tijd om onze koffers te pakken en om de laatste keer afscheid te nemen van onze mentoren, leerkrachten en vele vrienden.
 
Het volgende blogbericht schrijf ik in België! Daarin zal ik terugblikken op mijn tijd in Kaapstad en Camps Bay High School.
 
The end is near...
 
* Today I close the door to this amazing experience, open the door to future, take a deep breath, step on through and start a new chapter in my life. *
 
Many many greetings from Camps Bay, Cape Town
 
Signed
 
Miss Sylvie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten